REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ
22.01.2021 – 31.12.2021
pod nazwą: „Prezent za recenzje”
I. Postanowienia ogólne:
- Nazwa Akcji promocyjnej – Akcja promocyjna będzie prowadzona pod nazwą: „Prezent za recenzje”.
- Organizator Akcji promocyjnej – Organizatorem Akcji promocyjnej jest Creality Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, przy ul. Sienkiewicza 85/87, 90-057 Łódź, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000310441, NIP: 7311986834, REGON: 100546233, z kapitałem zakładowym w wysokości 540 000,00 zł.
- Sponsor Akcji – Sponsorem Akcji promocyjnej jest LG Electronics Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 22, 02 – 675 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000121072 (dalej zwana „Sponsorem”).
- Okres Akcji promocyjnej – Akcja promocyjna odbędzie się w dniach od 22 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. lub do wyczerpania Nagród (2940 sztuk pojemników/ boxów na żywność Tefal- nagroda dla lodówek, zmywarek i kuchenek mikrofalowych, pralek, pralko-suszarek, suszarek i szaf parowych LG Styler), w zależności, które ze zdarzeń nastąpi jako pierwsze, z zastrzeżeniem, że zakupu Produktów w sklepach internetowych należy dokonać od godziny 00:00 dnia 22 stycznia 2020 roku do godziny 23:59:59 dnia 31 grudnia 2021 roku (o zachowaniu terminu oraz kolejności decyduje data i godzina wpłynięcia zamówienia na serwer sklepu internetowego). W przypadku, gdy pula nagród zostanie wyczerpana, Organizator Akcji promocyjnej poinformuje o tym zdarzeniu na stronie: www.promocjelg.pl/lunchboxzaopinie i zakończy Akcję promocyjną.
- Akcją promocyjną objęty jest sprzęt AGD firmy LG: pralki, pralko-suszarki, suszarki, lodówki, zmywarki, kuchenki mikrofalowe, szafy parowe LG Styler („Produkt”).
- Sprzedaż Produktów objętych Akcją promocyjną prowadzona jest w placówkach handlowych na terenie Rzeczpospolitej Polski oraz sklepach internetowych, zwanych dalej „Punktami Sprzedaży”. Uprawnienie do udziału w Promocji uzyskują tylko Produkty zakupione w Punktach Sprzedaży (sklepach stacjonarnych lub internetowych), prowadzących sprzedaż danego Produktu. Sklepy stacjonarne/internetowe, w których można nabyć produkty :
AGD HOME, Avans, Electro, RTV EURO AGD, Media Expert, Media Markt, My Center, Neonet, Neopunkt, Partner RTV AGD, SOL POL, 4 HOME & KITCHEN, 13VIP Piotr Zubrycki, Sonex Rtv Agd, Action S.A, LG Brandstore Dom mody KLIF Warszawa, LG Brandstore Magnolia Wrocław, Sferis. Sklepy online: www.agdhome.pl, www.avans.pl, electro.pl, www.euro.com.pl, www.mediaexpert.pl, www.mediamarkt.pl, www.mycenter.pl, www.neonet.pl, www.neo24.pl , neopunkt.pl, www.partneragdrtv.com.pl, www.solpol.pl, www.4homeandkitchen.com.pl, www.action.com, shop.lg.com/pl, sferis.pl, mixmedia.plportone.pl, oleole.pl, juka.pl, kakto.pl, zadowolenie.pl, proastore.pl. - Opinia o Produkcie – opinia umieszczona:
- w serwisach Euro.com.pl, Mediamarkt.pl, Mediaexpert.pl, Neonet.pl, Neo24.pl, Ceneo.pl, Oleole.pl umieszczona w serwisie w zakładce OPINIE na karcie produktu,
- w serwisach Avans.pl, Sferis.pl, Nokaut.pl, Skapiec.pl lub Proastore.pl na temat Produktu,
oraz musi spełniać następujące wymagania:
• być sporządzona w języku polskim,
• składa się co najmniej ze 100 znaków, nie licząc spacji,
• nie zawiera wulgaryzmów, słów czy określeń uznawanych za obraźliwe, naruszające prawo lub dobre obyczaje,
• dotyczyć Produktu, którego dotyczy zakładka, i jego cech.
II. Uczestnicy Akcji promocyjnej
- W Akcji promocyjnej może wziąć udział wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, będąca konsumentem w rozumieniu art. 22[1] k.c., mająca miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczpospolitej Polski.
- Przystępując do Akcji promocyjnej przez opublikowanie opinii o Produkcie w serwisie Euro.com.pl, Mediamarkt.pl, Mediaexpert.pl, Neonet.pl, Neo24.pl, Ceneo.pl, Oleole.pl, Avans.pl, Sferis.pl, Nokaut.pl, Skapiec.pl lub Proastore.pl
Uczestnik oświadcza, że:
• jest wyłącznym autorem opinii,
• wyraża zgodę na wykorzystanie opinii przez Organizatora do czynności związanych z Akcją promocyjną,
• opublikowana przez Uczestnika opinia nie narusza praw autorskich i pokrewnych oraz dóbr osobistych osób trzecich.
III. Zasady Akcji promocyjnej
- W celu wzięcia udziału w Akcji promocyjnej i uzyskania Nagrody, o której mowa w pkt IV Regulaminu, każdy Uczestnik Akcji promocyjnej powinien:
- nabyć w jednym z Punktów Sprzedaży przynajmniej jeden Produkt uprawniający do wzięcia udziału w Akcji Promocyjnej oraz zachować oryginał dowodu zakupu (paragon fiskalny lub fakturę VAT) określający model zakupionego Produktu,
- zamieścić opinię o Produkcie na stronie serwisu Ceneo.pl, Euro.com.pl umieszczona w serwisie w zakładce OPINIE na karcie produktu, Mediamarkt.pl, Mediaexpert.pl, Neonet.pl, Neo24.pl, Ceneo.pl, Oleole.pl umieszczona w serwisie w zakładce OPINIE na karcie produktu, Avans.pl, Sferis.pl, Nokaut.pl, Skapiec.pl, lub Proastore.pl
- w terminie do dnia 7.01.2022 zarejestrować się na stronie internetowej: www.promocjelg.pl/lunchboxzaopinie/, zwaną dalej „Stroną Promocji”, umieszczając zrzut ekranu z opinią opublikowaną w serwisie oraz zdjęcie zainstalowanego Produktu, o którym mowa w pkt I. 5. Regulaminu,
- Rejestrując się zgodnie pkt III.1.3. powyżej oraz III.3. poniżej Uczestnik Akcji promocyjnej:
- podaje swoje następujące dane osobowe:
- imię,
- nazwisko,
- adres poczty elektronicznej,
- numer telefonu komórkowego, aktywowany w sieci operatora telefonii komórkowej, korzystającego z polskich zasobów numeracji,
- adres korespondencyjny na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w celu wysłania paczki z Nagrodą,
- potwierdza zapoznanie się z obowiązkiem informacyjnym dotyczącym przetwarzania danych osobowych uczestnika,
- wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych – podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak podania danych osobowych uniemożliwi przyznanie i odbiór Nagrody,
- podaje swoje następujące dane osobowe:
- W celu rejestracji Produktu i realizacji nagrody, uczestnik na Stronie Promocji, powinien wejść na podstronę „Zarejestruj opinię”, a następnie wybrać z listy, zaznaczyć lub wpisać model zakupionego Produktu,
- rodzaj i nazwę sieci sprzedaży, w której dokonano zakupu Produktu,
- adres sklepu, w przypadku zakupu Produktu w placówce handlowej,
- datę zakupu w okresie, o jakim mowa w pkt I.4
- cenę zakupionego Produktu,
- numer seryjny Produktu,
- zdjęcie paragonu fiskalnego albo faktury VAT potwierdzającego zakup Produktu (plik nie może przekraczać 5MB),
- zrzut ekranu z umieszczoną opinią w serwisie Euro.com.pl, Mediamarkt.pl, Mediaexpert.pl, Neonet.pl, Neo24.pl, Ceneo.pl, Oleole.pl, Avans.pl, Sferis.pl, Nokaut.pl, Skapiec.pl lub Proastore.pl.
- akceptację regulamin Akcji promocyjnej „Prezent za recenzję”,
- potwierdzenie zapoznania się z obowiązkiem informacyjnym dotyczącym przetwarzania danych osobowych uczestnika w Akcji promocyjnej „Prezent za recenzję”.
- Poprawna rejestracja Produktu powoduje uzyskanie przez uczestnika prawa do odpowiedniej Nagrody, o ile pula Nagród nie została wyczerpana.
- Dane osobowe uczestnika Promocji w postaci adresu poczty elektronicznej oraz numeru telefonu komórkowego, a także dane w postaci numeru seryjnego Produktu mają charakter unikalny. Ponowna rejestracja tego samego urządzenia z użyciem tego samego adresu poczty elektronicznej, lub ponowna rejestracja tego samego numeru seryjnego Produktu jest niedozwolona i będzie weryfikowana przez osobę koordynującą Akcję.
- Uczestnik Promocji może zarejestrować więcej niż jeden nabyty Produkt, każdy produkt rejestrujemy na oddzielnym zgłoszeniu.
- W terminie 14 dni od dnia zarejestrowania Produktu przez Uczestnika, przedstawiciel Organizatora weryfikuje informacje zawarte w dokonanej rejestracji, w szczególności:
• czy zarejestrowany towar spełnia warunki uprawniające do przyznania Nagrody.
• czy opinia umieszczona w serwisie Euro.com.pl, Mediamarkt.pl, Mediaexpert.pl, Neonet.pl, Neo24.pl, Ceneo.pl, Oleole.pl, Avans.pl, Sferis.pl, Neo24.pl, Nokaut.pl, Skapiec.pl lub Proastore.pl spełnia wymagania określone w pkt I 7 Regulaminu. - Organizator może zwrócić się do dowolnego uczestnika Promocji, który dokonał rejestracji, z prośbą o przesłanie drogą pocztową oryginału lub drogą e-mail kopii dowodu zakupu Produktu (paragonu lub faktury VAT), określającego model zakupionego Produktu. W razie nieprzedstawienia w terminie 7 dni, wymaganego zdjęcia dokumentu, zgodnie z wymienioną w e-mailu prośbą Organizatora, uczestnik Promocji traci wszelkie prawa związane z rejestracją Produktu. Prawa te uczestnik Promocji traci również w razie niemożliwości skontaktowania się z nim, z wykorzystaniem wybranych przez przedstawiciela Organizatora danych kontaktowych użytych podczas rejestracji, w tym przypadku poczty elektronicznej.
- Każdy uczestnik, w terminie maksymalnie 3 dni po zakończeniu weryfikacji o jakiej mowa w pkt. III.7 i 8 informowany jest w formie wiadomości e-mail o uzyskaniu prawa do Nagrody i zasadach jej wydania.
IV. Nagrody w ramach Akcji promocyjnej:
- Nagrodami w ramach Akcji promocyjnej są- 2940 sztuk pojemników na żywność Tefal, łącznie Nagród w całym okresie trwania Akcji promocyjnej- 2940 prezentów. Każdy Uczestnik, który spełni warunki Regulaminu otrzyma 1 prezent- Nagrodę.
- Uczestnik może otrzymać maksymalnie 4 Nagrody za opinię jednego produktu umieszczoną na czterech różnych portalach, pod warunkiem, że opisuje ten sam model, co zakupiony. Przy rejestracji każdorazowo musi spełnić wszystkie warunki regulaminu.
- Uczestnikowi Akcji promocyjnej nie przysługuje prawo do otrzymania ekwiwalentu pieniężnego zamiast Nagrody ani do przeniesienia uprawnienia do odebrania Nagrody na osoby trzecie.
- Praw i obowiązków związanych z uczestniczeniem w Akcji promocyjnej, w tym także prawa do żądania wydania Nagrody – nie można przenosić na inne osoby.
- Nagrody w Akcji promocyjnej – nie podlegają wymianie na gotówkę ani na jakiekolwiek inne Nagrody rzeczowe.
- Nie ma możliwości zakupu Nagród.
- Pula Nagród jest ograniczona. Po wyczerpaniu ilości Nagród, Uczestnikom Akcji promocyjnej nie przysługuje roszczenie do otrzymania Nagrody, nawet po spełnieniu wszystkich postanowień Regulaminu.
V. Wydanie Nagród
- Po spełnieniu warunku o jakim mowa w Regulaminie uczestnikowi zostanie wyświetlony komunikat z prośbą o potwierdzenie jego danych, niezbędnych do przesłania Nagrody. Podanie danych przez uczestnika powoduje wysłanie wiadomości e-mail na podany przez uczestnika adres z informacją, o dokonanej rejestracji Produktu i rozpoczęciu procesu weryfikacji zgłoszenia.
- W terminie maksymalnie 14 dni od daty pozytywnie zakończonej weryfikacji o jakiej mowa w pkt. III.7 i 8, nie później niż do 4.02.2022 r uczestnikowi wysyłana jest Nagroda.
- Nagroda wysyłana jest bezpośrednio do Klienta na podany w formularzu adres dostawy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Koszt wysyłki Nagrody ponosi organizator Akcji.
- W razie niemożności przesłania nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestnika, traci on prawo do Nagrody.
- Zwrot zakupionego Produktu objętego Akcją promocyjną, zobowiązuje Uczestnika do niezwłocznego zwrócenia wartości Nagrody (30 PLN) na wskazane przez Organizatora konto bankowe.
VI. Zasady postępowania reklamacyjnego
- Reklamacje mogą być zgłaszane pisemnie za pośrednictwem poczty lub pisemnie bezpośrednio w Biurze Organizatora na adres wskazany w punkcie I.2 Regulaminu w terminie 14 dni licząc od dnia zakończenia Akcji promocyjnej. O prawidłowym wniesieniu reklamacji decyduje stempel pocztowy lub potwierdzenie jej złożenia w biurze Organizatora.
- Każda reklamacja powinna zawierać następujące dane Uczestnika Akcji promocyjnej:
• imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz numer telefonu kontaktowego składającego reklamację,
• powód reklamacji oraz treść żądania reklamacyjnego; - Reklamacje rozpatruje Organizator. Rozpatrzeniu podlegają wyłącznie reklamacje – zgłoszone w formie pisemnej, zawierające dane określone w pkt VI.2 Regulaminu;
- Postępowanie reklamacyjne trwa 7 (siedem dni roboczych). Zawiadomienie o wyniku reklamacji zostanie przesłane składającemu reklamację pocztą (listem poleconym) na adres wskazany w reklamacji. O zachowaniu terminu decyduje data nadania przesyłki przez Organizatora (data stempla pocztowego);
- Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne, a wyczerpanie postępowania reklamacyjnego nie jest konieczne przed realizacją swoich roszczeń na drodze postępowania sądowego.
VII. Postanowienia końcowe
- Organizator Akcji promocyjnej – ma prawo odmówić przyznania Nagrody Uczestnikowi Akcji promocyjnej, w stosunku do którego powziął uzasadnione podejrzenie o podejmowanie działań sprzecznych z Regulaminem (w tym fałszowania dowodów Zakupów uprawniających do wzięcia udziału w akcji promocyjnej, dokonywania fikcyjnych Zakupów uprawniających do wzięcia udziału w akcji promocyjnej, rejestrowania opinii dotyczących tego samego urządzenia, dokonywania zwrotu zakupionych produktów) po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego stwierdzającego dokonanie naruszeń.
- Pełna treść niniejszego Regulaminu dostępna będzie w Okresie Akcji promocyjnej u promotora LG oraz w siedzibie Organizatora.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
VIII. Dane osobowe uczestników
- Celem wydania Nagrody oraz zapewnieniem Organizatorowi możliwości rozliczenia z wydanych Nagród, Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych: imię i nazwisko., numer telefonu, adres email. Podanie przez Uczestnika danych osobowych ma charakter dobrowolny, lecz niezbędny do przyznania i wydania Nagrody.
- Administratorem danych osobowych Uczestników zbieranych i przetwarzanych w celu, o którym mowa w pkt 1) jest Organizator. Dane osobowe w tym zakresie będą przetwarzane przez Organizatora, zgodnie z wyrażoną zgodą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”).
- Dane osobowe mogą być ujawnione upoważnionym pracownikom lub współpracownikom Organizatora.
- Dane osobowe będą przetwarzane do momentu przedawnienia roszczeń związanych z wydaniem Nagrody.
- Każda osoba posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do przenoszenia danych lub do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzani oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.
- Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO.
- Dane osobowe mogą być przekazywane poza obszar EOG, w takim przypadku administrator zapewni mechanizm, który zgodnie z prawem UE legalizuje transfer i zapewnia odpowiednie gwarancje ochrony danych osobowych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo uzyskać dodatkowe informacje w zakresie przekazywania danych poza EOG i uzyskać kopię odpowiedniego zabezpieczenia poprzez kontakt z administratorem.